اعتیاد آورترین بازی های موبایل ویجیاتو

Wiki Article

این احتمال هم وجود دارد که گوشی شما برای اجرای بازی قدرت کافی نداشته باشد.

در این بازی باید آیتم‌های مختلفی را با گشت‌و‌گذار در محیط و گوش دادن به صحبت ساکنین شهر پیدا کنید تا بتوانید یکی پس از دیگری معماها را پشت سر بگذارید.

این مقاله هم حتما به دردت می‌خوره: بهترین بازی­‌های ترسناک جهان

اول اینکه حالت تک‌نفره و ۲ در مقابل ۲ وجود دارد. درست است! وقتی زامبی‌ها حمله کنند انسان‌ها هم با یکدیگر سر منابع برای زنده ماندن جنگ میکنند، بنابراین اگر زامبی برای شما خسته کننده است میتوانید با همنوعان خود مبارزه کنید.

بازی های اندروید انلاین همیشه از جمله پرطرفدارترین بازی های اندروید بودند. از جمله این بازی های می‌توانیم به پابجی نیو استیت، بازی فورتنایت، بازی دیابلو ایمورتال، بازی کالاف دیوتی موبایل، کلش مینی و ایپکس لجندز اشاره کنیم.

امروزه افراد بسیاری ماینکرافت را محصول شرکت اکتیویژن میدانند که این مورد اشتباه بوده که اگر قصد دارید به بازی های اکتیویژن برای اندروید دسترسی داشته باشید در ادامه باما همراه باشید. این بازی با گیم پلی سندباکس خود توانسته گیمرهای بسیاری را به سمت یک سبک کاملا جدید و نیمه آزاد سوق دهد که در دنیای ماینکرافت میتوانید برای روز های طولانی سرگرم شوید و به ساخت مواردی که نیاز دارید سرگرم باشید.

فضای انیمیشنی و فانتزی این بازی موجب شده بازیکن در فضایی شاد و مفرح مشغول به بازی باشد.

در ادامه قصد دارم بعضی از بهترین بازی‌‌های موبایل آنلاین و آفلاین رو خدمت شما مخاطب‌های عزیز معرفی کنم.

این بازی یک شبیه ساز تخریب سیاره است، به بازیکن اجازه می دهد تا از انواع سلاح های مختلف برای از بین بردن سیاره ها استفاده کند. این موارد شامل موشکهای هسته ای، لیزر و سیارکها هستند.

گرافیک بازی واقعا شگفت‌انگیز است و سبک انیمه گونه و طراحی صوتی بی‌نظیر آن، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بازی تنظیمات گرافیکی زیادی وجود دارد و به عنوان مثال می‌توان بازی را روی ۶۰ یا ۳۰ فریم تنظیم کرد.

قابلیت‌های شخصی سازی گسترده سلاح‌ها و آیتم‌ها و به دست آوردن مدال‌ها هم بخش دیگری است که بازی را دوست داشتنی میکند. اگر هنوز به جمع میلیونی کاربران این بازی نپیوسته‌اید، الان بهترین زمان برای شروع است.

اگر بخواهیم به طراحی بازی پسرخوانده نگاه کنیم، این بازی به‌ویژه از لحاظ استایل طراحی یکی از بهترین‌ها در بازار ایران است.

بازی جزو برترین بازی های پرگرافیک اندروید است، کنترل‌ها در آن بسیار عالی هستند بازی های جنگ جهانی برای موبایل و مهمتر از همه بازی از دسته‌های کنترلی هم پشتیبانی می‌کند. این بازی البته جزو بروزترین بازی های اندروید نیست چرا که سازندگان خیلی به صورت منظم آن را آپدیت نمی‌کنند ولی با این حال آنقدر محتوا دارد که با حضور عناوین مطرحی مثل آسفالت و ریپ‌تاید جزو بهترین بازی های چند گیگابایتی اندروید باشد.

درکنار حالت بازیکن مقابل بازیکن امکان ورود به بخش داستانی بازیکن مقابل هوش مصنوعی نیز وجود دارد. در این حالت باید با ازبین‌بردن هیولاها درنهایت به باس یا مینی باس قدرتمند برسید.

Report this wiki page